diumenge, 28 d’octubre del 2012

'' El dia que deixem de ser notícia haurem normalitzat l'estatus de la dona dintre de la policia''

Cristina Manresa és la primera dona que ha arribat al màxim graó del cos dels Mossos d'Esquadra. Al 2009 quan va ser anomenada va ser gran notícia ''el dia que deixem de ser notícia serà, suposo, el dia que haurem normalitzat l'estatus de la dona dintre de la policia'' va dir en una entrevista a el País.  Dimecres passat, després de classes vaig dirigir-me a  la Comissaria General de Sant Feliu de Llobregat a fer-li una entrevista a aquesta dona tan reconeguda en el àmbit policial. La Cristina va mostrar-me molta proximitat cosa que va fer que em sentís més còmode. La Cristina Manresa fa coatching amb una altre dona per als temes de comunicació i aquell dia vaig ser jo la que la vaig posar-la a prova, segons elles.  Damunt la taula ella s'havia preparat tot de documents sobre dades i estadístiques sobre la seva feina  pensant que l'entrevista aniria per aquest camí, però no va ser així ja que les preguntes de la meva entrevista són sobre la experiència personal i professional. La coach va dir-me que l'enfocament de l'entrevista estava molt bé i que ni ella, sent periodista, se li haguessin ocorregut les preguntes que vaig fer-li a la Cristina. Les dos van dir que havia sigut ''un regal'' per a elles perquè els hi havia servit molt per a treballar aquests tipus de preguntes per  a futures entrevistes d'aquest caire. La veritat és que aquesta entrevista va anar-me molt bé  per a agafar més confiança ja que jo no sabia si ho feia bé o no això de les entrevistes. Cristina Manresa em va semblar una  dona molt professional i amb molta passió per al que fa en aquest àmbit tan dominat per als homes.

Altres fets importants sobre el treball és que Sandro Rossell m'ha respòs a la entrevista per e-mail i que divendres passat vaig assistir a la 7ena edició dels Premis FUNDE a Lleida, fet que explicaré amb més detall en el pròxim post.

Alma Clarós

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada