dissabte, 20 d’octubre del 2012

La feina avança

Des del últim dia que vaig escriure he fet bastantes coses. Primer de tot el passat dimarts 25 de Setembre vaig fer una entrevista telefònica a Teresa Palahí vicepresidenta de la Once, Organització Nacional de Cecs Espanyols i el mateix divendres a la Núria Basi, presidenta de la coneguda firma de moda Armand Basi. En les dos entrevistes vaig sentir-me molt còmode per la seva proximitat cap a mi i em van respondre molt bé als objectius de la entrevista. El mateix dimecres també vaig acabar la entrevista a Rosa Palau mitjançant el telèfon per aquell problema que vaig tenir amb les gravacions. Ja m'he posat en contacte amb els homes que vull entrevistar i de moment tinc confirmades dos , la primera a Josep Maria Vilà, president de l'ICO i al president de la cambra de comerç de Girona, Domènec Espadalé. D'aquí uns dies també tinc confirmada una entrevista amb la RoserFernandez, la secretaria general de salut.

També estic intentant tenir entrevistes amb en Boi Ruiz i en Sandro Rosell i de moment sembla que la cosa rutlla bastant bé, tot i que encara estic pendent de les confirmacions. Respecte a la resta del treball de recerca he estat treballant l'enquesta sobre els estereotips de gènere i llocs directius. El llibre ''Dones i lideratge de M. AmparoLópez m'ha servit molt per a enfocar la enquesta. 

Alma Clarós

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada