dimarts, 30 d’octubre del 2012

VII edició dels Premis FUNDE


Jo i la presidenta de FUNDE.
El passat divendres 26 d'octubre va tenir lloc la 7a edició dels Premis FUNDE a la qual vaig assistir. El divendres després de sortir d'escola vaig dirigir-me a Lleida per assistir a aquest esdeveniment. Vaig pensar que seria interessant anar a un lloc on hi hagués ambient de lideratge, sobretot femení i que es reconegués a les doneempresàries, directives i professionals. Els Premis FUNDE és un esdeveniment amb l'objectiu de reconèixer a aquelles dones que en l'exercici de la seva activitat professional constitueixen un model de valors  com a resultat de la capacitat, esforç i talent s'han converit en uns referents per a les dones i son guardonades amb un premi. L'entitat organitzadora d'aquest certament, FUNDE, és una associació d'empresàries, directives i professionals sense ànim de lucre que integra empesaries i directives del sector privat i públic de Lleida i Barcelona. La missió de Funde és ser un referent del saber femení en el món de l'economia i els negocis i convertir-se en un lobby de prestigi d'aquestes dones. 

Com ja fa uns anys la Gala es celebra dins de l'entorn de la Seu Vella de Lleida on es van lliurar els premis i acte seguit al Palau de Congressos La Llotja on va tenir lloc el sopar de gala. Jo vaig a assistir als dos llocs i la veritat és que va ser molt interessant i molt constructiu per al meu treball Vaig estar molt pendent tota l'estona per aprofitar l'oportunitat, i així va ser. El fet de conèixer aquestes dones també va ser molt satisfactori per a mi. 

  

Membres de la Junta de FUNDE, l'alcalde de Lleida i
 les gualardonades de la VII edició dels Premis FUNDE.


Alma Clarós

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada