dilluns, 24 de setembre del 2012

Seguim investigant

Mentre continuem cercant informació i aprenent sobre la samarreta i tot el món que el rodeja, ens topem amb moltes empreses les quals tenen una visió molt semblant d'aquesta peça de roba de la que nosaltres tenim. Creiem que la samarreta és més que una vestimenta, sinó que té la capacitat d'expressar idees i gustos. Veiem que les samarretes convencionals comencen a ser cosa d'una altra época i que donem pas a una peça de roba amb causes socials darrera.

Yorokobu es una revista on-line de cuiriositats socials, artístiques i culturals on les petites i gran empreses innovadores prenen un gran paper en totes les seves noticies. Hi em trobat nombroses entrades d'emprenedors amb grans idees que utilitzen la samarreta coma eix principal. Trobem desde samarretes que difundeixen missatges positius, passant per molts projectes d'activació social i que financien projectes de ONGs fins a empreses on utilitzen la samarreta com a llenç de noves pintures artístiques.

Aquí us deixem uns quants links perquè hi feu un cop d'ull:
www.yorokobu.es/tshirtos-la-camiseta-con-mensaje-en-pantalla
www.yorokobu.es/una-camiseta-de-300-000-dolares
www.yorokobu.es/wearing-art-camisetas-de-activacion-social
www.yorokobu.es/t-post-la-revista-que-se-pone

En cada entrada hi trobem la explicació de tots aquests projectes i sovint un video de cada iniciativa. Aquí us mostrem el de TEES AT RISK:


www.yorokobu.es/la-historia-que-se-hay-detras-de-una-camiseta

Ja hem llençat via xarxes socials a més de 80 persones la nostra enquesta de la qual extraurem els resultats que utilitzarem per la nostra recerca.

Mar i Anna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada